Beheerder Overheidsopdrachten - Dienst Aankopen
De Brusselse Keukens is voor het departement Aankopen en overheidsopdrachten op zoek naar een dossierbeheerder Overheidsopdrachten (M/V/X).
Missie:
Onder verantwoordelijkheid van de Directeur van het departement bestaat jouw missie erin deel te nemen aan het beheer en de goede uitvoering van overheidsopdrachten, overeenkomstig de geldende wetgeving.
Belangrijkste taken:
- Deelnemen aan het administratief beheer van overheidsopdrachten, vanaf de lancering tot de oplevering ervan ;
- Deelnemen aan marktconsultatie, prijsaanvragen ;
- Opstellen, op basis van modellen, van de administratieve clausules van het bestek met betrekking tot de opdrachten die gegund worden door de Vereniging De Brusselse Keukens, d.w.z.: de opstelling van de clausules van het bestek,
de aankondiging, de begeleidende nota's en de selectie- en gunningsbesluiten, enz. ; - Naleven van de overeengekomen termijnen, de begrotingsmarge en de wetgeving inzake overheidsopdrachten ;
- Deelnemen aan de lancering van opdrachten en uitvoeren van de analyse van de offertes ;
- Opstellen van een rapport over de analyse van de offertes na de gunning van de opdrachten;
- Verstrekken van administratieve ondersteuning aan de functionele diensten bij zelfstandig uitgevoerde aankoopprocedures ;
- Up-to-date houden van de databank van overheidsopdrachten ;
- Beheren van de archieven en lopende dossiers ;
- Gebruiken van de interne en externe software die nodig is voor een goede follow-up en verificatie van de opdrachten (3P, e-Procurement, enz.) ;
- Verder specialiseren op het gebied van overheidsopdrachten, zowel administratief als juridisch.
Profiel:
- Je beschikt over een graduaat in de rechten of een masterdiploma (licentie) op een gebied dat verband houdt met de functie
- De ervaring ter zake, idealiter in de overheidssector en met het beheer van procedures voor overheidsopdrachten is een pluspunt
- Je bent nieuwsgierig, met een uitstekend gevoel voor analyse en synthese
- Je bent een goede communicator
- Je hebt een zeer goede kennis van de tweede landstaal
- Je beschikt over een goede kennis van MS Office-software, waaronder Excel
Aanbod:
- Een voltijds contract van onbepaalde duur (38 u/week)
- Een salaris overeenkomstig het barema voor de overheidssector (A1.1)
Minimum brutobedrag: 3.443,06 €/maand - Extralegale voordelen (maaltijdcheques met een nominale waarde van €8, tussenkomst voor vervoerskosten, gunstige medische tarieven in de ziekenhuizen van het Iris-netwerk, enz.)
Datum van indiensttreding: onmiddellijk
Selectieprocedure:
Stuur ons jouw kandidatuur uiterlijk op 15/11/2022 (curriculum vitae + sollicitatiebrief + kopie van het gevraagde diploma) per e-mail naar het adres sara.soto@restobru.be
Online op 26 oktober 2022