U bent hier

Administratief assistent (m/v/x) - Boekhouding schoolmaaltijden

De Brusselse Keukens is een vereniging waarin verschillende gemeenten en overheidsinstellingen samenwerken, waaronder de Stad Brussel. De vereniging levert aan haar leden (gemeenten, ziekenhuizen en OCMW’s) maaltijden uit collectieve keukens bestemd voor kinderdagverblijven, scholen, bejaardentehuizen en ziekenhuizen.

Met 4,5 miljoen bereide maaltijden per jaar speelt De Brusselse Keukens een belangrijke rol in de Brusselse cateringsector. De vereniging hecht veel belang aan duurzame en milieuvriendelijke productie- en distributieprocessen in het kader van de regionale Good Food-strategie. Dit alles aan een kostprijs die de maaltijden zo toegankelijk mogelijk moet maken.

De Brusselse Keukens is op zoek naar een administratief assistent (M/V/X) voor de dienst boekhouding schoolmaaltijden.

MISSIE :

Onder de verantwoordelijkheid van de financieel directeur werkt u voor de "boekhouding schoolmaaltijden " die belast is met het administratief beheer van de schoolmaaltijden (inschrijving voor warme maaltijden, bestellingen, annuleringen van maaltijden, facturen, aanmaningen, enz.).

Je werkt ook samen met de dienst boekhouding en de maatschappelijk werker.

DE TAKEN :

  • Contact met de scholen: directie en secretariaat
  • Contact met ouders van leerlingen die maaltijden nemen (per telefoon, e-mail, post, enz.)
  • Inschrijving en codering van aanvragen voor schoolmaaltijden
  • Dagelijks beheer van maaltijdbestellingen en annuleringen
  • Facturering aan ouders
  • Beheer van de inning van betalingen
  • Verzending van schoolmenu's
  • Betalingsplannen opzetten
  • Contact opnemen met advocaten in geval van wanbetaling
  • Verzamelen, registreren, archiveren en beheren van gegevens (algemeen administratief beheer)
  • Opstellen van statistieken
  • enz.

DE GEZOCHTE VAARDIGHEDEN :

  • Je hebt een gemakkelijk telefonisch contact
  • Je kan externe contacten beheren (telefoon, e-mail, enz.)
  • De klant centraal stellen
  • Stressbestendig
  • Goede zelfbeheersing
  • Goede beheersing van IT-tools
  • Je bent systematisch/methodisch en gestructureerd in jouw werk
  • Je bent streng in de organisatie, herinnering deadlines, enz.
  • Zelfstandig
  • Proactief
  • Je hebt zin voor initiatief
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel
  • Bekijk de doelstelling in termen van resultaten
  • Aanvaarding van routine
  • Talen : goede kennis van het Frans en het Nederlands
  • Bezit van een diploma hoger secundair onderwijs.

Contract en voordelen :

  • Een voltijd contract voor bepaalde tijd (38 u/week) dat zal leiden tot een vast contract
  • Een salaris overeenkomstig het barema voor de overheidssector (C1) (Minimum brutobedrag: 2.450 €/maand)
  • Extralegale voordelen (maaltijdcheques, tussenkomst voor vervoerskosten, gunstige medische tarieven in de ziekenhuizen van het Iris-netwerk, ...)
  • Plaats van tewerkstelling : Jan Sobieskilaan 13 – 1020 Brussel

Geinteresseerd ?

Gelieve een sollicitatiebrief en uw curriculum vitae te mailen ter attentie van Mevr. Soto (Directeur HR) : sara.soto@restobru.be

Uiterlijk op 31/10/2022

Online op 13 oktober 2022